Ich soll das Auto zurücksetzen, nicht das Telefon. Aber ich soll auch die App löschen und neu installieren. Was nicht passieren wird. Es funktionierte ja schon im Enyaq. Von daher Bullshit-Lösung und König der klickenden Textbausteine.
Können wir eventuell hier mal die Case-Nummern sammeln ? 00236299 wäre meine, für den Fall, dass jemand auch an Skoda schreiben möchte. Das sieht mir aus, als wenn der Support trotz Dokumentation NULL verstanden hat und die schönsten Textbausteine zusammengeklickt hat.
Thank you for reaching out to us regarding your infotainment system.
Based on our analysis, we would like to recommend performing a factory reset and reinstalling the app to resolve the issue you are experiencing.
Please follow these steps:
-Take a short drive (approximately 10 minutes) and park your vehicle in an area with a good connection.
-Turn off the engine.
-Open the Infotainment menu in your vehicle.
-Navigate to "Settings."
-Click on "Factory Settings."
-Restore factory settings through the Infotainment settings.
-Reboot the Infotainment system by holding the On/Off button for 10 seconds.
-Reenroll your vehicle.
-Check if the issue still persists.
If you have any further questions regarding this matter, please reply to this email. Please make a note of your case number 00236299.